Berlin & Wittenburg

Igår blev de en heldag i Berlin. Vi kom den 27 på kvällen fram och letade hotell, tillslut hittade vi ett hotell som låg vid Ostbahnhof. Innan vi kom till Berlin så drog vi en lyxig middag på BURGER KING! 
Resan till Wittenburg var närmare 100 mil så de tog sin lilla tid. Jag hann kolla på 2 hela filmer innan batteriet dog, de var ett bra tidsfördriv. 
Berlin är en väldigt fin stad, vi var och kollade vart berlinmuren stod en gång i tiden och så gick vi på ett museum.
Käkade god mat och pratade om allt mellan himmel och jord. 
Vi kom fram igår kväll till Wittenburg där inomhusbacken ligger. De är en relativt stor inomhusbacke, och inte så flack som jag förväntade mig. De är till och med en kant i backen :) 
Här ska vi åka tills i morgon, de blir otroligt många åk. De är väldigt bra för mig! Så klockan 16 ska vi ut på ett pass till. Underlaget är klockrent, iiiiiiis! :)
Här kommer lite bilder sedan gårdagen :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0