Stubai och Premiären avklarad!

Nu är premiären avklarad, ja vad ska man säga. Jag gjorde mitt yttersta men de räckte inte. Jag fick en bra start men sen så tappade jag rytmen och de gick inte alls så bra. tappade mycket på slutet av banan. Jag fick 1/3 del som var bra så jag får ta med mig de till nästa tävling och jobba på de 2/3 som är kvar. Jag kom runt 35/36 tror jag, så de behövs inte så jätte mycket för att jag ska vara med där inne. Så nu blir de mkt jobb, jag ska fan, ursäkta svordomen hitta min form nu!! I år ska jag ååååka fort har jag bestämt mig för även fast inte premiären blev vad man har tänkt sig så är de ju en piss i missisippi när säsongen är över. LET`S GOOOO!

Nu är vi i Stubai och tränar i 3 dagar innan Jag, Kajsa och Anja åker till Wittenburg och kör två dagar inomhus innan de blir hem till Östersund. Sen blir de träning i sverige. Ska bli så skönt att komma och träna på svensk mark!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så ska det låta gumman, det är bara att komma igen,

kramar.

2009-10-26 @ 19:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0