Påväg hem till Sundsvall!

Efter nästan en vecka i Östersund är jag nu påväg hem till Sundsvall över en natt. Åker imorn på nästa läger som är i Mölltal och de ligger i Österrike. Vi ska vara där i en vecka, de ska bli kul att åka skidor igen var ju trots allt en vecka sedan sist. De ska tydligen vara stenhårt i Mölltal, iiiis! Det blir spännande. Vi ska ha fotodagar där alla nya kort ska knäppas inför nästa år.

Sen så har jag en liten nyhet att berätta också...
Jag ska börja blogga på ett till ställe:)

http://elitportalen.se/veronica_smedh/

elitportalen.se

Så om ni är väldigt intresserad i vad jag gör så tycker jag ni ska besöka den sidan också :)
Jag kommer fortsätta att blogga här på min blogg ett tag till iallfall!
De beror på hur stort intresse de är och om jag orkar att blogga på två ställen. Men jag ska testa!
Jag tycker de ska bli superkul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0