Österrike

Sådär ja, ska uppdatera bloggen lite! Nu är jag i Mölltal och tränar lite inför världscupspremiären i Sölden som går på Löööördag!! Så snart smäller de!:)

Vi har åkt skidor i 3 dagar nu, alla tjejer förutom jag och anja åkte till sölden idag för att ta en vilodag imorgon. Vi kör en till dag och ska åka upp till backen igen imorgon. Det är ett lågtryck påväg in i Österrike nu så får hoppas att de inte blir allt för dåligt väder. Jag har haft ont i huvudet hela dagen, jag börjar undra om de är ett tecken på att bli gammal!? hehe!
Jag börjar känna när vädret slår om, ja jag tror iallafall att de är därför jag har ont i huvudet!

Ja, historien om bilden nedan är ganska rolig faktiskt! Igår var jag och frida klara lite före alla andra så vi hann med ett tåg. (de går ett tåg i halvtimmen) Så när vi kom ner till station så kunde vi inte ta en egen bil ner till hotellet för då skulle inte de andra få plats. Så vi bestämde oss för att kolla om vi såg några som vi kände, men nix de fanns ingen vi kände. Så då satt sig frida på bänken. De dröjde inte länge förens vi såg en Österrikisk (chef) körde en Q7 bromsa och sen dra i backen för att fråga om vi ville ha skjuts. PERFEKT tänkte vi och drog ner till hotellet!!!
yeees, jag tackar frida för att hon fixade skjuts till oss ner :)



3 dagar kvar till premiären i SÖLDEN!! watch out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman, tusen kramar.

2009-10-22 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0