Ösd och Cykelproblem

Efter en intensiv dag i Stockholm med kläddag och träff med sponsorer så har jag nu hamnat i Östersund. Väldigt skönt att sitta i min lägenhet måste jag säga :)

Även fast de var en rolig dag igår att se och få massa nya kläder så är de ändå skönt att sova i sin egen säng. Jag gjorde en roligt intervju igår, med Dagens Industi "weekend" tidningen. Den planerades att komma ut nästa vecka på fredag så ni får hålla utkik om man hamnar på en lite sida där :)


Med tre stora väskor på planet så var de guld värt att Ebba kom och hämta mig och kajsa på flyget.
Kvällen avnjöts med idol vs superstars hemma hos Erika som hade inhandlat kg med lösviktsgodis... håll i er nu, 2.90 kr/kg snacka om gratis.

Jag tog min cykel upp till Erika och fick nästan trappa ihjäl mig för luftet i däcket hade tydligen pyst ut på något konstigt vis. Så när jag skulle hem så skulle vi pumpa cykel och de tog närmare 1 timme och 3 olika pumpar för att få i luft i cykeln. Vilket projekt! Men jag tackar, erikas högtryckspump, baus vanliga cykel pump men framförallt statiols nr 5 av alla olika munstycken som prövades. Skam den som ger sig!!!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0