Örebro!

Sådär jag, hemma två dagar räcker väl!! Nu är jag på resande fot igen. Just nu i Örebro och hälsar på min syrra, magnus och Wilmer & Elliot! De är kul att vara här och hälsa på. Wilmer & Elliot är så härliga killar, har fått massor av kramar på morgonkvisten! Vi lämnade dom på dagis i morse, Wilmer ville vara lite cool så de var lite töntigt att säga hej då till morsan och moster så vi vinkade lite lätt. Sen när vi lämnade Elliot brast han i tårar, han ville inte vara på dagis. Han ville vara med oss, så de tyckte marie var lite jobbigt. Men de blev säkert bättre efter en stund. Jag och Magnus ska hämta barnen klockan 2 så de är inte så långt kvar! :)

Så kul att vara här, ska vara här tills på söndag! Sen åker vi till Mölltal igen men nu är de inte snöbrist där har jag hört. Snarare tvärt om! Helt sjukt hur de kan slå om! :) Men de blir roligt!! SNÖÖÖÖ!!

Satt precis och kollade igenom lite bilder ifrån i somras, jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg bilder ifrån när vi tränade på bosön. :)

hehe jag vet att frida älskar den här bilden, men jag är bara tvungen att lägga ut den! Den är grym!


Hehe, de är så roligt med bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0