Finbesök och Anna 22!

Idag har varit full fart ifrån morgon till kväll. Har haft en otroligt bra dag med mycket matlagning.
Hann köra lite intervaller innan Min kusin Evelina och hennes kille henke och Morbror Thomas och Annelie kom ifrån Sundsvall upp och hälsade på i min lägenhet. Väldigt roligt att de kom upp och hälsade på, blev så glad :)

Jag bjöd på lunch och fika, vi hann med en sväng på stan och häng innan dem drog hem till Sundsvall igen. Jag fick en tidigt födelsedagspresent. Jag tackar och bockar! :)

Ikväll så har jag fixat en trerättersmiddag till Anna. Som blev alldeles perfekt.
Menyn:
Förätt- toast med avacado,rödlök,tomat,creamfraice röra
Varmrätt- Renentricote med vitvinsås och klyftpotatis
Efterrätt- Hemlagat gräddtårta m björnbärsgarnering

Nu sitter vi här halvt utslagna och är fullproppade med mat. Nu ska vi kolla på tv och umgås lite!
Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0