21 år! Tänk va tiden går fort!

Herregud, nu har jag fyllt 21 år! De är helt otroligt vad tiden går fort!

Men som sagt alltid roligt att fylla år. Jag måste tacka för alla underbara människor som har grattat mig på min födelsedag! De är alltid så roligt med lite uppskattning :) Födelesdagen är ju den dagen man är mest populär! :) Dock har min mobil kronglat idag och jag har inte haft någon mottagning!! :( de är jag väldigt lessen för, för jag väntade mig några samtal som jag aldrig har fått. Trist att den sa upp sig alldeles precis idag.

Jag har fått en jätte roligt tröja av frida, Den var jätte fin! Väldigt genomtänkt! Sen imorse fick jag en jätte gullig present av maria. Hon hade köpt en muffinsbok till mig, de var väldigt omtänktsamt och snällt !! :D

Nu är de dock kvällen och hela födelsedagen har gått!
Ja men jag har fortfarande några timmar på mig att fylla år!!! :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Grattis i efterskott ;)

2009-10-11 @ 23:04:18
URL: http://vad-ar-grejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0