071009


Så imorgon smäller de, 9 år kvar tills jag fyller 30. Jag läste i en tidning att tjejer är snyggast när man är 20 år. SÅ nu börjar dalen!! Killar blir tydligen bara snyggare och snyggare enligt tidningen… hmm vad är de för samhälle vi lever i!? Jahapp men de är bara att inse då att min snyggaste tid är förbi men de är bara att välkomna den nya.

Haha nä nu ska jag inte vara sån, jag tyckte de bara var väldigt roligt att skriva vad jag läste i tidningen. De är inte direkt så att jag gå runt och tänker på detta. Men lite humor var de allt. Allt beror ju helt på hur man ser de. Själv så tror jag att de blir bara bättre och bättre varje år!!

Idag har vi haft resa på programmet och ska jag vara ärlig så trodde jag ett tag att vi aldrig skulle komma fram. Mitt första plan ifrån Sundsvall gick 7 20, Stockholm 09 20 och Köpenhamn  ca 11 20 och landning i Zurich med väskor och allt 13 30. Lunch på flygplatsen och packning vid bilarna så vad vi iväg strax innan 15. Då kom bomben, 6 timmar bilresa till Mölltal. De var tur att Frippan bjöd mig på en kopp kaffe så humöret blev lite bättre. Starbucks!!!
Varför har inte denna fantastiska kaffekedja kommit till Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0