Sol & Bad

Nu var de ett tag sedan jag bloggade igen..
Jag har haft de fullt upp. Efter jag var hemma åkte jag till stockholm och bosön för 3 dagars hårdträning.
Åkte också förbi gröna lund på torsdagen vilket var väldigt kul. Jag kajsa, kickan, pernilla åkte allt som gick att åka. Det var väldigt kul:)

Det blev mycket träning så när man kom hem till östersund var jag helt slut och träningsverk så jag knappt kunder röra mig. Värst var de i armarna. Pjuh! Nu har de gått över vilket jag tycker är skönt.

Idag har jag och kajsa legat ute och solat för de har varit sommarväder här uppe i norr idag:) världig skönt! :)
Vi badade faktiskt i storsjön också. Det var mitt första dopp för iår och det var väldigt kallt, mitt första dopp i världshistorien tror jag de blev i storsjön. Dock blev jag besviken när jag inte såg något storsjöodjur!?

Nä nu ska jag sova!
Ska upp tidigt imorn, ska träna och så ska vi städa uppe på slingan! Har aldrig varit i de där vallarummet men jag måste tydligen vara med ändå. Ja ja!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0