Full fart på mig!

Sommaren närmar sig med stormsteg och jag har fullspäckat schema. Men just nu är jag i östersund och tar de lugnt och tränar, ordspråket.. lugnet före stormen! Snart drar alla härifrån, de känns tomt men samtidigt blir de skönt med sommaruppehåll och i höst kommer alla tillbaka taggade igen. Imorn ska vi se på fotboll planerade jag och erika! hoppas så många som möjligt är med och ser.

Sara åker till spanien. Fatta va skön, hoppas du får en underbar resat! Satt och kollade lite på resor nu också, jag och maja ska åka iväg en vecka. De blir förmodligen den 28 juni eller innan midsommar för den 27 ska jag vara hemma för då fyller min kära mamma 50 år. Då blir de kalas. :)

Nu ska jag berätta mitt schema. Jag är kvar här i östersund tills på fredag och tränar och tar de lugnt. Imorgon ska jag ta en fika på stan med katta. Sen kommer Åhman förbi på morgonkvisten för han är påväg till åre, då passar han på och kollar hur jag bor. Sen som sagt fotboll på kvällen!

Fredag-Måndag tillbringar jag i österskär hos hedvig!!! Det ska bli så kul att träffa och vara med henne igen. var så otroligt länge sedan.
Måndag - Onsdag är jag på bosön på hårdträning och lite tester.
Onsdag - Lördag är jag i Linköping och hälsar på Maja. Det kommer också bli hur kul som helst. Äntigen får jag komma och hälsa på henne.
Sen är schemat lite osäkert för jag åker hem till sundsvall på lördagen. Jag vet inte om jag stannar i sundsvall en natt och åker upp till östersund på söndag för att hämta saker. De blir nog så att jag stannar i Sundsvall och få se om jag orkar åka upp då. De är inge brådis jag kan ta de senare i sommar.

Pjuh!

NU ska jag ta efter andan lite!
Som tur är de bara ROOLIGA saker som händer just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0