hårddisk försvunnen!?

nu är jag less!! Jag hittar inte min hårddisk!!!!! 
Så har någon sett en svart hårddisk... har ingen aning om vart jag har lagt den, tror jag börjar bli senil!

Har försökt leta den hela morgonen utan resultat. Jag har ringt hotellet som vi bodde på när vi flög hem men hon snackade bara massa gojja om att hon hittat någon jacka. 
Ja det har ju hänt värre saker än att en hårddisk har försvunnit. Men jag är ändå irriterad... där hade jag videoklipp som jag fick ifrån bengan och massa filmer och bilder!!!! Så om någon råkar hitta den i ingenstans så är jag evigt tacksam.

Nu ska jag börja läsa i min 608 sidor bok. Blir spännande!
Har precis lagat en pannkakslunch! Smaskens!



Måste ju ladda upp inför morgondagens tenta och störtlopp träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0