fegis?

Idag var de då dags igen för ett genomåk. Idag var jag rädd! Vilket inte hjälper alls...
Jag gillar att svänga och men inte att hoppa så när jag kom till "rossi" "målhoppet" även "galg" så ställde jag mig upp och tog lite luft innan jag lättade lite lätt över alla hopp.

I morgon är de tävling jag har inte höga förhoppningar om min DH åkning. Förutom att jag ska försöka övervinna mig själv. Våga är allt de handlar om för mig just nu.

Efter DH så åt jag en trevlig lunch med Sara sen åkte jag ut och tränade GS. Det kändes bra iallafall, superkul!!

Sen har jag bakat en kladdkaka och fikat:)

Dagens roligaste var fredriks namn på skype!! haha skrattar fortfarande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0