Fartfantomen

NOT!

Herregud.. här kom jag och trodde att jag kunde åka fart! Vilken miss! Det behövs nog lite mer än tro för att åka fort i Dh och Sg... TRÄNING! 
Men vad hade jag egentligen förväntat mig, första gången jag står på DH skidor sedan SM förra året!? eller Sg skidorna stod jag faktiskt på i Augusti. Det var roligt att åka iallafall.. lite rädd var jag nog och om jag får stå lite mer på skidorna så tror jag faktiskt att de kan gå bra:)

Annars är de långa dagar här i Crans Montana. Jag kajsa och nike pratar och stojar vi har de roligt! Kollar lite på film och allt möjligt..

Sen som händer de inte så mycket på touren! Kul att vara på samma ställe som killarna:)

I morgon är de slalomrace och jag har nummer 2O! Hoppas på att hitta formen!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0