ÅRE

Nu har jag inte skrivit på bloggen på ett bra tag.. jag ber om ursäkt för detta! 
Men det har varit så mycket på sista tiden eller det är väl alltid mycket. Jag får väl säga som de är då, jag är för lat helt enkelt!

Slalomen och storslalom på Ec-finalen blev ingen succé och nu känns de bara som att jag vill börja om på ruta ett och ta reda på vad som hände när de började gå lite sämre. För jag är så motiverad inför nästa säsong!!  Jag vill utvecklas, åka bra skidor, ha roligt! 

Just nu sitter jag i Åre efter två dagar med lite test av skidor. Det har gått bra och det har varit roligt även fast vädret inte har varit den bästa så känns de här som jag gör nu väldigt roligt.
Idag har det varit en crazy dag på väderfronten där ena sekunden var de sol och andra var de som att stoppa in huvudet i en mjölbunke. Det var som himmel och jord, alltså inte så bra test väder.

I kväll har Andy, Lojze, Maria och Hans varit här på en fika. Jag bakade idag och det blev hallongrottor, Chokladmuffins med chokladtopping och kokosmuffins med crisp! Det blev hur bra som helst! KUL med sällskap!





 
Obs bilderna är lite snyggare än mina konstverk, men mina var dock mycket godare;)

Nu ska jag sova!
Imorgon väntar en vilodag och då ska jag faktiskt inte göra så mycket! känna att man lever sen så blir de nog lite plugg för  jag har hemtenta på tors-fred. På torsdag ska jag också köra SG med stora grabbar i Störtloppet, de blir spännande!¨

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med tentan.kram mamma

2009-03-18 @ 07:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0