Äntligen klar!

Igår vid 23 43 var arbetet inlämnat. Äntligen säger jag bara! Vilken lättnad. Den har jag slitit med i hela 2 dagar. Jag hade inte mycket krut kvar de sista timmarna ska jag tala om. Jag kunde knappt tänka, helt tom i hjärnan.

Idag har varit en ännu längre dag än vad dagarna ska vara. Jag och Kajsa har varit föråkare idag på Årebragden. Tiden bara rann iväg och vips var klockan 17 23 och vi var klar med vårt sista föråk för dagen. Värt att nämna är också att jag stoppade i fötterna i pjäxorna kl 8 45 på morgonkvisten. Ja en hel dag kan man säga att pjäxorna har ingrott sig på fötterna.
Jag sitter här och gäspar och det blir nog inte en lång updatering ifrån min sida... Det är jobbigt att vara föråkare på ungdomstävlingar man märker att man inte blir yngre;)

Undomarna sprudlar av energi och det såg verkligen ut som att dem tyckte det var roligt, men det känns som allt har blivit mycket mer seriös och ungdomarna idag har fina prylar hela bunten. C åkarna körde också på kortkäpp vilket jag tror är väldigt bra för framtiden. Framtiden är ljus!!:) hehe!

Träffade även Jenny och Julia idag i backen! Hur roligt som helst! Alldes för lite man ser de där brudarna. Kanske hinner ses en sväng i kväll. Eller förhoppningsvis blir de så:) Wohoo!
Det blir en lugn och tidig kväll för imorn är de föråk som gäller igen. SG bara och det kommer gå betydligt fortare än vad de gick idag... kanske är klar innan lunch. Hinner man en sväng på stan med Kajsa, vi ska shoppa! WOHOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0