Hemma igen!

Nu har jag kommit hem ifrån en veckas semester. De har varit en gudomligt skön vecka med massa sol och bad.
VI har fått många fina minnen och framförallt många glada skratt.

Vi hade en tuff nedresa där vi var på arlanda runt 00 00 och vi skulle checka in kl 5.. både jag och maja hade de svårt att komma till arlanda så tidigt och hotellen på arlanda var fullbokade. Så de blev till att vara vaken, men vi snakade på och klockan gick fort, han till och med slumra till någon gång sådär mitt i. Vi var båda lite småtaggade vad som väntade eftersom vi inte hade någon speciell aning vad som skulle dyka upp. Eftersom vi tog en ospec resa så kunde vi hamna vart som helst på en liten eller ganska stor ö som heter Korfu, på grekland.

Efter att vi hade stått i en kö i en halvtimme närmade vi oss disken och checkade in utan problem. När vi kom till gaten och kollade på biljetterna upptäckte vi en glad överraskning att vi satt otroligt långt fram. Maja har ju självklart bokat "förstaklass" på charterflyget. Haha får ett litet leende på läpparna när jag tänker på de.
Så resan började otroligt bra!

Fortsättning följer imorgon för nu ska jag gå och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0