Stockholm, Nice och Monaco

Senaste veckan har spenderas på fyra ställen. Stockholm och bosön kom jag till för att träna, fick en tuff dags träning innan jag drog med mor och far till Nice. På en lite semester, det var trevligt. Sola, bada, kolla på båtar, ätit god mat, åkt båt, besök en dag i monaco, tror jag gick flera mil under den resan.
Var väldigt härligt med lite sol.

Sen åkte vi hem till sundsvall där jag nu är på norrlands hawaii. Hedvig är här på besök över helgen och vi ska gå till Sara ikväll som ska ha en avskedsfest innan hon drar till USA. Carro är också här i Sundsvall så de kommer bli en väldigt trevlig kväll. Ser fram emot den.

Min syrra har också varit här i helgen men Wilmer och Eliott. De har varit jätteroligt.

Nä nu ska jag gå och fika lite!


Jag och Maja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0