Juvass

Igår anlände gänget till Juvasshytta. Vi ska vara här i 5 dagar och träna. Första dagen har vi gjort idag, var väldigt kul att stå på snö igen. Alla var väldigt glada och tyckte de var härligt att stå på skidor igen.

VI åkte först lite friåkning och fick in en någolunda känsla, känns lite ringrostigt när man har haft sommarlov i 2 välbehövliga månader. Men när man satt på sig pjäxorna och skidorna så kändes de inte alls nått speciellt de kändes knappt som man hade haft något uppehåll. VI hade helt okej väder idag, molnen kom och gick. De regnade inte utan det var behagligt väder hela dagen. Yr.no har lovat att de ska bli regn imorn så vi får väl hoppas att de ändrar sig. De blir lite mindre roligt när de regnar, de blir väl en extra jacka då. "de finns inge dåligt väder utan bara dåliga kläder" ;)

Annars har ja panik över att jag ska göra en tenta på skolan. Har sagt att jag ska göra den nästa vecka men jag har inte börjat plugga än. De känns fruktansvärt tungt. Blir nog inge plugg för mig iår, jag vill inte känna ångest över skolan utan jag vill ju känna att jag har tid och vill plugga. Nä då satsar jag hellre helhjärtat på min skidåkning som är väldigt roligt just nu. :)

Nu ska vi gå och äta och sen möte.

Skidsäsongen är igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0