Tarvisio

Återigen ett misslyckad slalomtävling ifrån min sida...
Desto roligare var de för Frida som kom på en 6 plats och hennes bästa resultat i WC genom tiderna! WOW, Grattis!

Efter tävlingen igår tog vi vårt pick pack och drog vidare till Italien och Tarvisio. Jag och Frida hamnade på loftet på hotellet och vi bor som princessor, dock inte lika många stjärnor som förra hotellet men de här hotellet var med hemtrevligt och mysigt. Frukosten som vi fick idag kunde man ju ha fått lite mer fiber i. Choklad som knappt var rinnande utan bara choklad, sen så bjöd hotellet på vitt bröd och fil o flingor. Smaskens, så nu är sockernivån uppe på sin topp.

Tränarna är just nu ute och balkar backen så vi får isigt och bra underlag i morgon. Själv sitter jag här vi dator och ruttnar, ska väl ta en promenad snart och kanske leka nått roligt i snön...
Ska fundera ut vad jag ska göra när jag kommer hem i 2 hela dagar förutom att Maja ska komma och hälsa på mig i Östersund, de ska bli väldigt roligt:)

Nu ska jag ta vara på dagen och inte sitta här och skriva massa ointressanta saker:)
Ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0