Sista dagen i Östersund

Tiden går fort och nu har jag spenderat mina dagar här i Östersund. Det gick lite väl fort om ni frågar mig. 
Idag har jag spenderat framför datorn där jag har sett 4 avsnitt Gossip Girl, oj oj helt otroligt vad jag har fastnat för den serien. Är något kopiöst bra!!
Jag har också spenderat 2 timmar på Gold´s Gym, där Erika, Ebba, Emelie och Krickon slet för fulla muggar inklusive mig. Det är allt bra härligt när gymet blir ett häng, då får man ju en "work out" på köpet.

Jag har försökt att packat men det har resulterat till en stor klädhög mitt på golvet. Jag har iallafall tvättat nästan allt och så finns de bara en tvättmaskin i de här huset. Hur lång tid tror ni de då tar!? vad har de tänkt med, man får ju tvätta två dagar innan man bli klar. Ja ja det blev ju bra tillslut, gött med goo doft:)

Sen har jag varit på stan en sväng och köpt mig en jacka, min dunjacka har fått liv igen och börjat duna av sig. Så det blev en nike dunjacka, svart. väldigt fin tycker jag. Jag tror de har regnat eller nått på gatorna här för jag höll på att halka ihjäl mig när jag gick utanför dörren, det måste ha sätt bra roligt ut när jag gick och försökte ta mig framåt. Haha jag börjar skratta när jag tänker på de, kanske såg jag ut som en anka!? Iallafall om man ramlar och bryter benen på stadsgatan kan man stämma kommunen då för att de inte har sandat!?

Nu ska jag packa mina väskor för imorgon bär det av igen till Italien och Cortina. Jag ska tävla på Söndag men det har kommit jätte mycket snö så jag vet inte hur de ser ut där!? Jag ska knäppa lite bilder så ska ni få se.

Kul att träffa alla underbara tjejer här i Östersund, vi syns snart!:)


Kommentarer
Postat av: krick

Kul att träffa dig med Virre, du piggar alltid upp!

2009-01-22 @ 09:04:42
Postat av: Tommy i Falun

Lycka till på Söndag

2009-01-22 @ 09:17:26
Postat av: Patricia

Tjena! Jo går väl sådär, ja klart jag kan hjälpa dig ;-) INGA problem vettu... Men vi får höras framöver så fixar vi det=)

2009-01-22 @ 14:15:03
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0