Middagsbjudning

Ikväll har jag haft Middag här i min lägenhet i Östersund. Väldigt trevlig faktiskt:)
Det var jag såklart, Erika, Emelie, Ida, Sara, Krickon, Ebba. Det blev lite trångt i min lilla lägenhet men det var väldigt mysigt:)

Min Meny såg ut såhär:

Varmrätt:
Kycklingröra (kycklingfilé, lök, paprika, champinjoner, vitlök&ört sås) smetade jag sedan in i tortillas bröd sen strödde jag över ost och den fick då gratinera i ung. Till den delikata kycklingen serverades en melonsallad.

Efterrätt:
Den klassiska Marängschwiss, MUMS!!
(Glass, Maränger, Chokladsås, Banan, Mandelspån)

Nu håller jag på att tvätta, det blir nog en hyfsat tidig kväll för mig. Jag ska ha en otroligt efterlängtad sovmorgon imorgon:)
Men om man säger det dagen före så brukar de bli att man vaknar tidig ändå och är pigg och när man ställer klockan är man svin trött, hur är detta möjligt!?

Är de nått ni vill veta om mig så är de bara att fråga så ska jag svara så gott jag kan:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Det var en jätte trevlig kväll och maten smakade mer än bra! :) Imorgon åker du igen men den 31a smäller det ;) Du är saknad när du inte är hemma, det ska du veta!

2009-01-21 @ 18:39:05
URL: http://vandringentillbaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0