Less, arg och bitter!

Jag är helt ur form, skidåkningen går kass och jag känner mig allmänt sämst på det jag gör nu i backarna.
Så då har jag blivit bitter och arg för att jag vill åka bra och less för att jag vet att jag kan.

Sitter just nu på Arlanda och är påväg hem till Östersund där jag ska tillbringa mina dagar tills på torsdag. Jippi äntligen får jag åka hem en sväng, kortis men ändå...

Jag måste träna för att komma i form, åka korta ingångar och inte åka så jäkla lång väg. Storslalomen funkar bra på träningen medans slalomen kommer sakta men säkert... Nu vill jag verkligen åka bra. Jag är super less nu att åka dålig skidåkning...

Tydligen hade några tränare filmat mig i backen för att dom tycker jag åker bra skidåkning och har så bra känsla, synd att jag inte ha kunnat visa de nu då. Men hur som helst tror jag ändå på mig själv och jag vet att jag kan!!!!
Pricken över i:t så har jag blivit snorig i näsan....

Virre på krigsstigen!!
Ja, man får vara arg ibland!!

Kommentarer
Postat av: krick

Kanske kan en liten fika få dig på bättre humör?!

2009-01-12 @ 17:06:45
Postat av: Patricia

Det löser sig! Snart är du bäst igen! ;D Hälsa Maja!

2009-01-13 @ 10:43:40
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0