Internet break

Oj oj nu var de länge sedan jag bloggade. 
Jag har en enkel anledning till de, jag har inte haft internet på en vecka!!! Helt otroligt! 
Så ni har inte läst vad jag har gjort nu på en vecka, kanske skönt med ett litet break ifrån Virres otroligt vilda liv!
Jag tänkte skriva ner en sammanfattning vad jag har gjort under min vecka senare ikväll. För jag har precis kommit till Östersund så jag måste fylla upp min kyl och sen ska jag gå ut och äta mat med lite folk, närmare bestämt kommer lite senare för jag kommer inte ihåg alla som skulle ut och äta:) Det kommer bli trevligt, jag är supersugen på Sushi! så de blir nog de!

Nu blir de shopping på affärn, spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0