Hemma igen!

Efter en träningshelg i Tandådalen/Sälen/Trysil kan jag sammanfatta som väldigt lärorikt. Jag har fått träna kortkäpp för att försöka hitta tillbaka till min slalomform och det kändes verkligen bättre men på tävlingen som vi hade i helgen visade motsatt effekt. Jag kan inte direkt säga att jag är nöjd med det jag presterar just nu i slalomen. 

Storslalomen däremot har jag bättre självförtroende och de leder till att jag åker mycket bättre. Jag håller på att testa skidor och jag vet inte riktigt vad jag kommer fram till. Mina nya "dubbeldäck" skidor går fortare men när jag åkte med dem i Maribor så kändes de bara som de släppte... men jag tror på de nya skidorna!!

Jag har varit lite dålig på att blogga på senaste tiden men jag ska försöka bättra mig:) Det är så otroligt mycket som händer just nu, jag åker hit och dit snart vet jag knappt vart jag är själv:p

I morgon ska jag har middag här, roligt:)
Men först ska jag åka slalom i gustavsbergsbacken. Så nu ska jag gå och sova så jag är pigg klockan 8 15 då vi ska åka till backen imorgon bitti.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0