Dagen Innan Race

När jag vaknade imorse så var de väldigt svårt att kliva upp, med ett duntäcke som väger bly och kuddar som har stoppat ner en låg jag som princessan på ärten i den härliga hotellsängen.
Dagen började med att vi åt en lång och god frukost med allt som du kan tänka dig, färska frukter, ägg, bröd, smör, sallad, pålägg, fil, flingor, alla olika sorters juicer, te, krovar m.m, ja jag kanske bara ha nämt saker som de flesta brukar äta till frukost, men men, den är iallafall stor och bra.

Inget att klaga på helt enkelt, jag blev mätt och belåten och begav mig upp på rummet för att klä om och ta på mig kläder för att gå ut en stund på stan här i Zagreb. Vi blev nästan hela svenska gänget på byn och jag var vår såkallade "reseledare" med kartan i högsta hugg. Vi hittade rätt tro de eller ej och vi såg många glammiga butiker efter vägen med alla möjliga märken som ni kan tänka er. Saken är att det inte alls är billigare här än i sverige det är ungefär samma pris skulle jag säga.
Vi hade hört innan vi gick ut att det finns en kyrka här i stan som är väldigt stor, ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad den ska vara känd för!? att den är stor kanske då.
JA vi kom till den efter ett tag och den var enorm och väldigt fin, vi gick in och kollade inne i kyrkan och de såg ut precis som en kyrka brukade fast några gången större.

Efter våran tripp på stan så blev det en lunch på hotellet och ska jag berömma den ännu mer så är lunchen också väldigt fin. Sen blev det lite vila på hotellrummet innan, Jag, Maria och Therese (borssen.wordpress.com) stack ut och sprang på den "fina" gräsplätten utanför vårat hotell. (Den är inte alls så stor och ser ut som en fridrottsanläggning ifrån andra världskriget)

Nu har jag precis tagit en dusch och snart är de väl dax för middag och möte sen är de bara en natt kvar före race!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycckkaaa till/SARA=)

2009-01-04 @ 08:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0