VM debut

Ja vad ska man då säga om dagens insatts på min VM debut?
Själv tyckte jag att åkningen var så fruktansvärt dåligt så jag skäms... det var passiv och inget som helst drag. Jag åkte som en pinne helt enkelt. För att se de ifrån den ljusa sidan så var de otroligt kul att ställa upp i VM och det var mycket givande för min utveckling framöver. Jag ska ta och skriva ner en text om min VM debut senare och den kommer att hamna på alpinracing.com men jag säger till när den är klar:) 

Annars så har jag sett fotografer bråka i backen idag för att få tag i de bästa bilderna. Det måste jag säga var ganska komiskt i ställe för att koncentrera sig på att ta bilder så bråkar man... jag stod och funderade ett tag men kom bara fram till en och samma svar: HELT ONÖDIGT!
Men jag stod och skrattade för mig själv ett tag och kollade på när de tjafsade:)

I morgon åker jag hem och mitt VM är då över. Det har varit jätte kul att vara här och nu ser jag fram emot Europacup nästa vecka där jag ska åka en tour med Bengan. Först blir de en tidig morgon när jag ska åka härifrån kl O6 OO. 
Så de blir inte så mycket mer blogg än såhär idag.. kanske kommer lite mer inslag i morgon om mitt VM. 

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0