Val d´Isére

Nu har jag anlänt till den efterlängtade VM orten. Det känns som inget speciellt egentligen utan jag vill vara här för att ta för mig. Det där som jag skrev i förra inlägget om någon SG start blir det inte av med... jag är inte tillräckligt bra helt enkelt. Det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag får träna i morgon då istället och jag hoppas att jag får komma in i hanget och köra några friåk innan tävlingen. Hoppas men jag vet inte än om man får komma in och köra nått friåk eller ej. 

Annars har de varit full rulle idag. Sundsvalls tidning har gjort ett stort reportage och ska visa både saker i tidningen och på web tv. De får ni kolla på i morgon kan jag gissa. Sen har det varit presskonferans med lite större tidningar. Jag fick dock inte så många frågor som de större stjärnorna, men några fick jag allt och jag tyckte själv att jag sa några onödiga saker. Så vi får väl se vad de blir i morgondagens tidning. Jag är ju bra på att göra annorlunda saker och idag var inget undantag. 
Jag är en person som är ganska spontan av mig och jag gillar att ta vara på tiden, jag är också en ganska glad tjej som är ganska lätt att prata med. Man kan sammanfatta den meningen med GANSKA, haha! 

När jag kom in på presskonferansen fick jag en chock!! Alltså, så mycket kameror har jag inte sett på!? ja aldrig skulle jag vilja säga. Väldigt kul att de uppskattas så mycket och jag kanske inte har fattat än att VM är stort!?
Helt otroligt!

Nä nu börjar mötet! Jag skriver lite mer ikväll!
Magen börjar kurra också, hoppas franzzzoserna har lagat nått extra smaskigt till middag:)

Kommentarer
Postat av: The Housewife

hihi.. hejja hejja! Berätta mer om snö ängeln och kommentarerna!

2009-02-10 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0