Snöängel

Ja idag har jag hittat på lite smått och gott såsom att slänga mig i snön med jeans, tröja och skor. I ett tappert försök om att se ur som en snöängel!! Lyckades jag, nja jag vet inte! 
De roliga med de var att de skulle tas en porträtt bild av mig, helt vanligt. Då sa jag:
- Men att ni alltid ska göra så tråkiga bilder...
Ja men gör nått roligt då... sen kom en kommentar om att jag skulle göra en snöängel och ingen trodde jag skulle nappa på den... men aj aj de gjorde jag!! :)
Sen blev de som de blev. Det blev i allafall lite kul och annorlunda:)

Sen är de också värt att nämna att hotell sängarna på vårt hotell är som parkbänkar. Hårdare än stål, de känns som man ligger på en planka. När jag träffade Andy i morse så hade han knappt sovit en blund för sängarna var så hårda. Ibland är de inte lätt men jag sov som en stock och det var skönt. Det kanske blir värre i morgon när de är dagen före tävling, kanske jag är så nervös att jag inte kan sova... Just nu hoppas jag och ber att de blir bättre väder här i Val d´Isére. :)

Snart kommer mina päron, de hade lite svårt att hitta hit tror jag och har nog virrat bort sig både en och två gånger. Men snart står de här och hejjar för fulla muggar. 

I morgon blir de träning för mig, ska kasta på mig storslalom laggen och hitta formen:) 
Jag börjar se fram emot min VM premiär. Det blir häftigt!

Veronica
En vacker dag i Östersund bara dagen före jag åkte mot VM uppladdningen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0