Sektion 5. Dag och Natt

Lika stor skillnad som det är mellan dag och natt har jag nu upplevt. Alltså när vi lämnade Polen igår och drog in i Slovakien så vändes ljuset. Vi kom till ett 4 stjärnigt hotell och det är nytt och fräscht. Maten förvandlades till något ätbart och sängen gjorde en lika dan förändring. Vilken lycka!

Nu känner jag mig som en liten prinsessa. 

Idag har jag varit ute och åkt i Slovakiska skidområdet Jasna. Det blev ca 7 storslalom åk och det kändes faktiskt ganska bra. Efter skidpasset blev de cykel i 45 minuter och 6O situps och stretch. Sen var jag färdig för dagen. Åt en god lunch och de kändes underbart. Sen bytte jag och Lene lite serier och filmer till hårddisken. Hon hade hur mycket saker som helst, jag tror jag fick ca 45 filmer. Herregud, nu har jag mycket att kolla på!

Nu har jag lånat Bengans dator för jag kommer inte in på internet på min dator, vet inte vad det är för fel. Men datorn har väl strejkat. Ikväll blir de publik lottning och norska tränaren sa att tävlingsbacken såg jätte fin ut. Vilket lovar gott till morgondagen. 

Bengan däremot han är nöjd med att lämna polen och kommit in i ett land med lite mer stil. Imorgon blir det en lång resa tillbaka till Munchen igen, hoppas jag som kartläsare är på topp och att Bengan som bilförare är på topp så kommer resan gå galant. På lördag kväll är jag hemma i Östersund och då ska jag träffa Erika, vilket kommer bli as kalas.

Annars mår jag bra och är laddad inför morgondagens tävling. Nu ska ni få se skillnaden mellan sängarna. Ni ser nog vad som är Polen och vad som är Slovakien. Ser de mysigt ut?  

Ser ni någon skillnad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0