Sektion 3. Maten

Maten

Det var som bengan sa ”mat har inte upptäckts i detta land”. Frukosten blev till historien, 

- Marmeladen smakar inte ens bra, kläcker Karen Persyn ifrån Belgien ut sig.

Oh herregud tänker jag då. Men de var faktiskt sant, de misslyckades totales!!! Sockerhalten var på den högsta nivån som någonsin har skådats. Mjölken är säkert god tänkte jag, och drack en stor klunk. Fick då kvälningar av att den var ljumma, slemmiga, sura mjölken. Tog mig en yogurt och den kändes helt okej men efter 2 st var sockerhalten uppe på max. Dags för att testa på mackorna som var så hård att jag tror jag har brytit käken för jag har ont… inget skämt! Juicen har inte kommit till polen än för de som serverades var halvljummen te och vatten med citron i. Kaffe beställde bengan och han fick det i en plåttillbringare och han sa att de smakade bättre än norskt kaffe. Kanske ett bra betyg? Nja han avskyr norskt kaffe… 

Till lunch hade kocken kokat ihop en supertorr köttbit och potatismos som faktiskt var helt okej. Ja efter att ätit 5 frukter så var jag hyfsat mätt. Men maten var inte slut här för till middag fick bengan prova på som fick han på andra tankar ”det var de vidrigaste jag NÅGONSIN har ätit” ”hur fan lyckas man laga sånhär mat?” Jag tror inte jag behöver detaljera nått mer då. 

Dagen efter spenderade på Mc donalds som var nyöppnat i byn. 


Kommentarer
Postat av: Bloggpengar

Hej! Vill du maximera inkomsten från din blogg? Då hjälper jag gärna till! Ha en trevlig kväll :)

2009-02-18 @ 20:27:11
URL: http://bloggpengar.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej! ska du på någon festival i sommar? :D

2009-02-18 @ 20:29:09
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: hanna

Hej! ska du på någon festival i sommar? :D

2009-02-18 @ 20:29:26
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0