Påväg mot öst!

Jag hann inte vara mer än hemma för jag drog iväg igen och den här gången drar de väg till Polen och Slovakien. Jag ska iväg och köra Europacup med Bengt-Erik Nyhlén. Han har sagt att han ska dela upp sig i två delar så han kan så på start ena sekunden och filma och ge barnrapport i andra. 

Jag förmodar att öststaterna inte har något internet så de här kanske blir mitt sista blogginlägg på en vecka.. men om internet dyker upp så kommer jag skriva några rader. Igår blev min text till alpinracing klar, vet inte när de publiceras med den kommer nog så småningom. 

Igår träffade jag också min mamma och pappa som kom hem ifrån Val d´Isére och ska åka hem till Sundsvall idag till Mormor och Bamse. 

Nu hoppas jag vinden har vänder för nu är jag sugen på att åka fort så ska vi se vad öst har för backar att bjuda på. Den här resan kan ju bli något alldeles extra!
Hoppet är de sista som sviker:)

Ha de bra!
//Veronica



Kommentarer
Postat av: Annapanna

Fasen vilken upphottad sida! Nice! kör hårt nu plutten!

2009-02-18 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0