Nytt och fräscht

Ja men som ni ser så är det en lite nyare blogg ni kommer in på. Det är patriciatoernros.blogg.se som har gjort denna design. Visst blev den bra?
-Ja hon är allt bra duktig!

Idag har det varit en ny dag på fjället där vi har haft optimala förhållanden för en VM uppladdning. Vi åker alla åk heldress och med maximal fokus för att få ut de bästa utav träningen.
Det känns bra, de känns som alla är laddade och är sugen på att åka fort.
Det går rykten om att backen som tävlingen skulle gå i först (pratar nu om VM backen) är för svår för tjejerna och ska flyttas till ett lättare hang. Det är tydligen för Isigt i backen.. men för mig spelar de ingen roll för jag har aldrig varit i backarna där så jag har inget att förvänta mig. Jag tror de blir bra oavsett, det är lika förhållnaden för alla:)

Mycket snack om skidåkning i min blogg men det är väl livet:)
Om ni vill veta något annat som ingår i mitt liv får ni allt ta och fråga, för tillfället har jag inte så mycket fantasi!

Nu ska vi ha möte!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0