Glad Alla Hjärtans Dag

Resan igår var lång och det tog hela dagen. Men nu är jag äntligen hemma i Östersund dock inte så länge utan redan i morgon reser jag till Stockholm. Åker vidare på måndag till Slovakien och Polen men Bengan, det blir spännande! Ska försöka hitta formen, vore roligt så här på sluttampen av säsongen!

Sen måste jag bara önska er alla en glad alla hjärtans dag:)
Idag har jag kollat på slalomen på tv som inte gick Sveriges väg.  Jag tyckte ändå att Frida stod för dagens insatts där hon visade att hon är grym och snart kommer hon att stå på pallen det har jag inga som helst tvivel på. Frida är en frisk fläkt sa alla kommentatorer idag och jag kan bara hålla med. Frida är grym!
Mycket negativt har skrivits om Svenskarnas insatts i VM men alla gjorde sitt bästa och det var helt enkelt inte vårt VM...
Efter slalomen har jag varit ner på sjön där jag möttes av familjen holmberg, alltid lika trevligt! Vi åkte långfärds skridskor och det var verkligen en fin dag ute på isen:) Efter de var jag på stan en sväng sen vet jag inte vart tiden tog vägen och plötsligt var de kvällen och jag tog bussen upp till Erika för att kolla melodifestivalen, som för övrigt bara blir sämre och sämre.
Nu är jag hemma igen och kolla på någon film på tv...

Tack familjen Holmberg för en trevlig alla hjärtans dag:)



Kommentarer
Postat av: sariz

När jag kommer till ösd åker du:( lycka till =)

2009-02-15 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0