Fullt upp!

Herregud, dagarna bara drar ifrån med farten..
Jag har haft full upp idag och igår. Idag började med att gå i skolan, rättare sagt hela dagen. Sen gick jag, Erika, Sara och Anna och åt en Semla. det är ju trots allt semla dagen idag:)
Sen gick Jag hem och bytte om med Erika så drog vi på ett spinningpass som var hela 1h och 3O min. Men det gick utan problem, det var en bra kille som höll i så tiden gick hyfsat fort.
Sen gick jag hem och bjöd Erika på middag för att fira den fantastiska stressiga och fullbokade dagen... nu sitter jag här efter att ha hunnit andas en lite stund. 

Är så himla trött så nu ska jag faktiskt gå och sova!

Gonatt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0