Februari

Tänk va tiden går och imorgon börjar faktiskt alpina VM i Val d´Isére . Jag hejjar på mina lagkompisar och tror stenhårt på att dem kommer att åka hur fort som helst imorn.
Glöm ej att kolla på SVT kl 12 45.
Lycka till Fridan, Jessan och Anja!!!

Idag har jag haft en härlig dag. Har spenderat hela förmiddagen i Gold´s gym där mina ben fick sig en omgång. Sen drog jag vidare till fristilen där vi hade ett gemensamt bålpass. 

Sen har jag försökt att tvätta mina kläder som mot min vilja har hamnat som en stor matta över hela min lägenhet. Jag orkar inte städa när jag är hemma. Så det är för tillfället lite svårt att gå här, men jag ska nog ta tag i de innan jag åker härifrån på onsdag. Ångest!

Sen har jag haft en trevlig middag med Sara, super gott och super trevligt. Vi hyrde en film som vi kollade på och den visade sig vara väldigt bra.

Nä nu börjar klockan bli mycket och om jag ska hitta till sängen så måste jag nog börja röja undan nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0