Uppdatering & video ;)

kom hem igår ifrån vårt grannland norge. Har inte haft tillgång till internet så de har inte blivit något bloggande. Men jag ska försöka komma ikapp nu när jag är i sverige. Så ska ni få veta vad jag håller på med:)

Var och körde EC i norge, de gick sådär. Min åkning går bättre och bättre, men jag får inget resultat för de. Men jag tror stenhårt på att de är pågång! :) jag känner att nu är inte formen allt för långt borta:) De känns gudomligt!!

Jag ska lägga in lite videoklipp, jag tycker de är fantastiskt roligt med video! Så här kommer ett videoklipp på Anna Swenn när hon var lite less och påväg mot att sikla bussen!? nä men ni får ju kolla hur de gick;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0