Beaaz rock the world!!!



Vad säger ni!? Äger inte Beeeazen världen? ;)

Kommentarer
Postat av: Peppe Eng

Varför har du 2 bloggar? Såg dig på Elitportalen och tyckte du verkade intressant och sökte och nu hade du en blogg till? Vilken ska man följa?



2009-12-01 @ 16:28:02
Postat av: Veronica

Hej Hej!

Ja jag har två bloggar, vet inte direkt varför. Jag har haft den här under en tid sen så fick jag erbjudande att börja blogga på elitportalen. DÅ tänkte jag att de var roligt, så jag provade. SÅ nu försöker jag skriva två stycken. De kanske ha blivit lite mer avslappnat på denna blogg. Jag skriver olika på bägge bloggarna så de är ditt val vilken du vill följa, och om du gillar de jag skriver tycker jag att du ska kolla båda :)

KUL att du tycker bloggen är intressant :)

2009-12-01 @ 22:21:27
Postat av: Carro

Ni är ju för roliga ni! Haha :)

2009-12-02 @ 04:16:43
Postat av: Markus jakobsson

Hahaha fan vilken show Virre det här gjorde ni grymt bra!! Kul att se att det går bra för alla svenska brudar, jag väntar på att du ska visa vad du kan igen nu=) Sköt om dig. Kram markus

2009-12-02 @ 11:41:13
URL: http://icelandbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0