Vilodag

Idag har det blivit en vilodag, dagarna går så fort att jag knappt hinner blinka. Nu är klockan snart 16 00 här på eftermiddagen och då har ju halva dagen redan gått. Men en så länge har det varit en alldeles perfekt vilodag, jag , fridan och jessi åkte in till Queenstown vid 10 tiden och käkade en frukost på vudu café. Där smällde vi i oss amerikanska pannkakor med sirap och färskt frukt, till den nyttiga frukosten drack jag en cappe. Efter det strosade vi runt på byn och kollade i olika affärer om vi skulle hitta nått roligt. Finns inte allt för mycket saker här men en del coola grejjer finns det. Jessi och Frida hittade sköna ordspråksmagneter som uttryckte sanningens ord:) + lite kläder!

Själv hittade jag en roxy tröja, en volcom tröja och sen köpte jag billabong strumpor.  Perfekt! Men jag skulle kunna ha köpt fler tröjor, surf butikerna har många snygga kläder och framförallt sitter ALLT bra. Inget skämt heller.... men fruktansvärt roligt! Jag hittade en snygg svart klänning med volanger som jag tänkte köpa, men gjorde inte det för jag har ingen aning om när jag ska använda den... först och främst är jag ingen klänningbrud och för det andra så vet jag inte när jag skulle använda den. Men som sagt det var as snygg!

Efter våran shopping blev det lunch, som inte var alltför delikat. Men man blev mätt iallafall, tur de.
Inte lång tid efter att lunchen hade lagt sig så var tjejerna sugna på en fika. Gott och trevligt blev det och när vi satt där så fick vi fram att vi hade ätit 3 gånger på 2 timmar. Det tycker jag är ganska bra jobbat!

När våran svulldag nådde mot sitt slut så åkte vi tillbaka till Golden Ridge Hotell där jag nu sitter. Har tvättat en tvätt och hälsat på Borut serviskillen och nu tänkte jag se på en film. Efter det blir de möte om imorn, sen ska jag och jessi iväg på middag med människorna som köpte oss på auktionen. haha hoppas det blir roligt:)

( Jag fyller 20 år den 8 oktober 2008 ) du har rätt julia:)
- herregud va åren går fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0