Faktiskt Söndag

Idag har varit en äkta slapp dag, dagen har smält bort som smöret i stekpannan. Tiden går så fort även fast man inte gör så mycket. Jag har varit och fikat hos cicci vi spelade kubb och satt i solen och pratade. Det var trevlig och gott med kakor:) Sen åt jag middag på en kinaresturang med martina, natta och tessan.

När magen var nöjd så tog jag min cykel och cyklade upp till slingan och hälsade på kajsa och erika. Kul att träffa Kajsa igen det var ett tag sen:)
Vi såg på bridget jones dagbok, har redan sett den en gång men det var väl lika bra att se den igen när den gick på tv.

Nu börjar ögonen slockna och kroppen börjar värka! Då känner man att kvällen går mot sitt slut och sängen kallar. Det ska bli skönt med en natts sömn och jag ser iframemot en ny spännande dag imorgon. Där träning och kanske en hårklippning står på schemat. Blir de snagg, följ bloggen får du veta svaret!:O

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0