En bra dag på fjället!

Efter tre dagar med slalom och massa foton kände jag mig väldigt glad inför dagens utmaning. 
-Storslalom
Det går så bra att åka storslalom just nu så det känns som en dans! 
Det var varit strålande sol och helt okej underlag så livet leker:)

Tiden går så fort hela tiden och snart har jag varit borta en vecka, det är som man säger:
tiden går fort när man har roligt:)
Det finns dock ett minus på det här hotellet eller kanske på min dator !? mitt internet fungerar varannan dag...
Men det är inte livets undergång precis! 

Efter 4 bra dagar i backen har vi vilodag i morgon! Det ska bli skönt.
Jag har hört att det ska bli bra väder, så man kanske lägger sig ute på balkongen och solar lite! Eller varför inte en film eller två! Hur som helst ska det bli skönt att inte röra kroppen en meter. Jag kanske ska ta tag i mitt liv och börja läsa idrottspsykologin men det brukar ju sluta i en skaller tidning:O

För övrigt  fyller jag år om 10 dagar... går då över ifrån tonåring till... ja vad blir man!? 
Jag fyller i allafall 20 år den 8 oktober 2008. 


Kommentarer
Postat av: krick

När kommer ni hem? flukta.se är inte densamma utan er hehe.

2008-09-29 @ 19:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0