Dag 1

Har aldrig tid att skriva blogg , men jag ska göra ett snabbt inlägg!

Idag var första dagen i Saas Fee.. vitt och fint i backen och mycket snö. Ganska dåligt underlag dock men det var fint väder. 
Vi körde slalom idag med blandat framgång, det var inte min bästa dag i backen precis!
Riktigt TÖNTIGA urkörningar ifrån min sida, nä det vill jag aldrig se igen! Skämdes när jag såg mig själv på videon!
Men i morgon blir det bättre! Då kommer blixten "blix" att susa ner för backen som aldrig förr:)

Fotodagen blev relativt kort när molnen drog in och vi inte kunde knäppa så många bilder.. men i morgon är de en ny dag och vi får hoppas att vädergudarna är på våran sida!

Nu ska jag sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Lycka till gumman!

2008-09-26 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0