Alá Onsdago!

Har inte så mycket att berätta om dagen som varit mer än att set ser ut som alla andra dagar. Jag vaknar, tränar, äter, tränar gå på stan. Sen är det kväll:)

Jag fick finbesök i kväll av malin, krickon och kajsa. Vi kollade på idol och åt en kaka som jag hade bakat och drack lite te. Det var mysigt och framförallt väldigt trevligt med besök:)

Nu känner jag mig jätte trött och ska försöka kliva upp tidigt imorn så jag hinner träna på förmiddagen. Jag tänkte åka hem till Sundsvall imorgon till mamma och pappa.
Så det blir nog sängen snart men först ska jag kolla lite på "Amerika Got Talent" :)  

Idag blev det inte så mycket information till världen men min hjärna är för tillfället ur funktion, den behöver sömn!
Dröm roliga drömmar


Kommentarer
Postat av: Carro

När får man se bilder på din nya lya då?

2008-09-18 @ 00:52:28
Postat av: kricks

tack för goa kakan!

2008-09-18 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0