Tack

Tack så himla mycket för alla grattis hälsningar:) 

Idag har vi åkt SG här i sölden, det var ganska flackt men det har gått bra. Börjar bli lite trött nu i kroppen men vi åker hem i morgon. Vi åker nog skidor på morgonkvisten sen drar vi hem till Sverige. Det ska bli skönt att komma hem och ladda batterina till nästa tävling som är i Levi. 

VI åkte med en del av Österrikiska fartlaget idag, de fick väl sig ett gott skratt. Men ordspåket:
Den som skrattar bäst den skrattar sist! Det var inte så pjåkig åkning ifrån min sida, mina lagg hängde bra med på flacken. Perfekt inför min framtida karriär som fartåkare! hehe!

Nu ska jag ta mig en "power nap" sen ska vi ha lite fys och efter de blir det mat! Otroligt god mat har vi här på Tyrolerhof! 

Vi hörs i Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0