Snart 20!

Idag var det växlande väder. Vi skulle börja med storslalom på morgonen och sedan gå över till slalomen. Men det var en tjock dimma och vi såg knappt en meter framför oss så det blev ingen storslalom idag. Vi fortsatte och körde på med slalomen istället... lika bra var väl det så man fick träna lite slalom:) Jag tror det dröjer ett tag nu innan vi tränar slalom igen. Det blir mest storslalom nu innan premiären!

I morgon blir det storslalom för hela slanten vi får hoppas på bra väder för i morgon fyller jag jämt! 
Jag ska snart gå och lägga mig så jag är pigg och fräsch för en ny dag i backen!

Börjar som smått kännas att man har varit ute på tour ett tag nu, ska bli skönt att åka hem på fredag. 
Kanske få nå fina presenter av mamma och pappa:) 
Undra vad dom har hittat på för roligt!

I morgon lämnar vi Mölltal för att åka till Sölden där vi ska träna 2 dagar i den branta backen.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på födelsedagen,tusen kramar mamma,pappa,bamse.

2008-10-08 @ 06:17:53
Postat av: Tommy o Siv

GRATTIS!

2008-10-08 @ 07:15:12
Postat av: Lajpe-

Vill du få gratis presentkort hos Gina Tricot, H&M eller JC?

Anmäl dig då på Gratiskläder och börja skrapa ihop poäng som jag!

Det är 100% Gratis och det finns inga dolda kostnader.

A lot of Kisses!



PS. Grattis!

2008-10-08 @ 07:20:47
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0