God Dag!

Jag börjar bli en morgon trött människa, jag var så trött när jag vaknade i morse, men jag lyckade pallra mig ur sängen och åt frukost framför tvn "the voice" på 5an. Sen blev det strömavbrott i hela stan tror jag, för allt släcktes ner. Så jag gick till hälsocentralen för jag ska kolla upp min tå som jag förfrös senast jag var på läger... den börjar bli svart!!
Men där kunde de inte göra nått för hela deras system var nerlagt pga strömavbrottet. Så jag begav mig hem istället och gick och lag mig i sängen och vilade en sväng innan jag hörde att strömmen kom tillbaka. Jag ringde då hälsocentralen och i morgon ska jag kolla upp min lilla tå.

Sen tog jag på mig träningskläderna och cyklade ut till Frösöns slalombacke för att köra intervaller, ungefär som idioten upp och ner i backen. Det var fruktansvärt jobbigt, och efter ca en timme var jag klar och cyklade hem.

Nu har jag precis käkat lunch och ska försöka städa lite i min lägenhet.
Ja det var en snabb resumé av min morgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0