full fart

Idag har det varit full fart sedan jag vaknade. Jag började med att vänta på att pappa skulle dyka upp och lämna några saker som jag har fått när jag fyllde år han skulle vidare till åre och arbeta.
Sen åkte jag upp till Kajsa och vi tränade ett pass tillsammans, snabbhet/spänst/rörlighet sen åkte jag hem för jag skulle till hälsocentralen klockan 10 30 där jag kollade upp tån. Det finns inget man kan göra mot min stackars tå... men det visste jag redan ville bara göra en extra koll. Om man skulle göra nått åt tån så måste man skära av den lilla biten och sy ihop... nä det har jag inte tid med!

Sen har jag varit på skolan en sväng, känns väldigt jobbigt med skolan! Men jag kanske ska försöka iallafall....
Nu ska jag gå och träna på jocks, jag ska köra ben!

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du, om tån är svart och luktar illa så kanske det räcker med att tvätta den och strumpen. Skämt och sido, se till att den är varm i vinter. Speciellt du som är en jordnära typ. MG

2008-10-16 @ 16:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0