Äntligen

Det har blivit lite dåligt att blogga den senaste tiden. Men nu sitter jag här och har haft en grym helg.
Tävlingspremiär i Sölden blev en hit, jag hade som mål att kvala till andra åket och det gick ju mycket bättre än de:)
Jag slutade på en 19 plats och jag är mer än nöjd med mitt resultat:)

Nu är jag helt slut efter gårdagen och vi hade lite träning idag men det gick inte så bra. Vi åker nog en dag till sen drar vi hem till svea rike. Då har vi åkt alla dagar vi har varit här.. 8 dagar i rad!
Det ska komma in dåligt väder här i veckan med mycket snö. Skönt att åka puder i och för sig men inte så kul att åka fart. Så nu hoppas jag på att det blir kallt i sverige så vi får åka lite på hemma plan!

Ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: stig o lena h.

Bra kört Virre! Lycka till i fortsättningen!

2008-10-26 @ 21:35:18
Postat av: Tommy o Siv

Kanon Virre, mera sån´t! Lycka till med mera!

2008-10-27 @ 07:06:15
Postat av: Emelie Wikström

Ville bara säga GRATTIIISS!! grymt, guu vad roligt :) Hela familjen satt här hemma och hoppades på att det skulle gå bra för dig, och det gjorde det ju verkligen, grattis igen! ha det så bra, ses.

Kram emelie

2008-10-27 @ 08:19:52
URL: http://wikstromemelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Virpan!. Du åkte som en gud!. Kör hårt i fortsättningen. Vi alla håller på dig! :)

2008-10-27 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0