Laddad

I morgon tror jag stenhårt på de svenska tjejerna och hoppas verkligen att de blir en svensk dag i backen!! Vi har tränat stenhårt och jag tror vi är redo för att utmana Levi backen! Jag hoppas på en SVENSK dag med blå och gula färger över hela backen. Vad roligt de skulle vara, glädjen att känna att vi lyckas!! 
Hansdotter visar stark form och hon är en kort att spela på i morgon!
Borssen vet vi att hon kan, och i morgon får ni också se de!
Pietilä- Holmer har varit stenvass på träningarna och i morgon kommer de stora hända.
Smedh har visas halvdan slalomform än så länge men i morgon tror jag att den vaknar till liv och hon ger då gasen i botten.


Ja 4 heta slalombrudar! 
Jag hoppas ni hejjar där hemma!


NU ska jag försöka sova för att invänta morgondagen.
Nervös!?
- JA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0