Ångest

AH shit!!
Jag säger bara ångest! 
Den här jäkla skolan, jag har ingen lust att ens öppna böckerna även fast de är ett intressant ämne. Jag har ingen som helst motivation till denna bok. Just nu känner jag bara för att åka skidor och ha roligt. Varför plugga när de går så bra att åka skidor just för tillfället!? 
Jag har muntlig tenta nästa vecka och jag har inte ens öppnat böckerna. Tävling i Finland på lördag som jag vill lägga all min energi åt...
GE MIG KRAFT TILL PLUGG!
framförallt behöver jag tid till att plugga så jag lär mig nått...

Idag blev en vilodag istället för det har regnat hela natten och det var dåligt underlag i backen. Så vi stannar här en extra dag innan vi åker upp till Finland och kickar lite aaas;)

Om 20 minuter ska vi spela volleyboll!:) ROLIGT!


Kommentarer
Postat av: ÄÄRIIKA

Det här fixar vi, jag klirrar biffen i skolan åt oss så kan du åka skidor åt oss! :)

2008-11-10 @ 17:22:26
Postat av: Tommy i Falun

Lycka till i Levi, kör så pinnarna smälter!

2008-11-11 @ 07:11:36
Postat av: Anonym

Det svåra i livet är att ta beslut, men viktigast är att man tar dem själv.

Vad vill du göra? vad har du tid till att göra... bra? vad har du inte tid till att göra så det känns bra? Vill du att det du gör skall vara bra? Om inte så får man som du skrev,,, ÅNGEST. Är ångest bra om man skall prestera på toppnivå?? Time is on your side/MG

2008-11-11 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0